HTML

My travels

Elindulok utazni vmikor 2011.dec. elején és innentől kezdődik a történet :)

Friss topikok

  • B. Andy: @suci fanolong: Ok! I'm post the next storry now ;) (2012.01.21. 09:59) A vízumom
  • Integra23: huu szegénykém,jo sokat kellettcaplatnod,de tudod nemkellabba aboltba menned:) akkornemtévedsz meg... (2011.12.10. 14:43) Baj előtti csend xD
  • Integra23: Szia. Örülökhogy jolvagy,ésirigyellekhogy te mostjo meleg helyen vagy,itt majdmegfagyok :S Tovább... (2011.12.10. 13:31) Malajzia
  • B. Andy: @cisztas: Nagyon nagy buli!!! :D Főleg már itt Malajziába :D Meleg van, kedvesek az emberek és jók... (2011.12.10. 03:45) Párizsiig az út.

Címkék

2011.12.10. 03:43 B. Andy

Malajzia

 A reptéren nem volt valami jó aludni mert hideg volt és kényelmetlen volt a pad. Elő is szedtem a hálózsákot, hogy ne fázzak. 2011.dec.7-én nem csináltam semmit. Korán keltem még a nap előtt és bekapcsoltam a gépem. Elkezdtem játszani a Heroes 3-el. arra lettem figyelmes, hogy éhes vagyok és amikor lenyomtam egy kört akkor láttam, hogy már 3 óra van. ettem gyorsan aztán lenyomtam gyorsan még egy kört. Amikor azt is befejeztem akkor 23:13 volt. Ettem gyorsan még egy kicsit és aludtam. 8-án korán keltem és megkerestem, hogy hol kell becsekkolni. Megtaláltam és máris elment egy csomó idő. Becsekkoltam és húztam a géphez ahogy csak tudtam de valami biztonsági ellenőrzés minden saroknál közbejött ezért vagy másfél óráig tartott mire be tudtam szállni a gépbe. Beszálltam, leültem a helyemre és vártam. Alutam vagy 10 percet amikor sípolásra lettem figyelmes és szóltak, hogy kapcsoljam be az övemet. Megtettem és rá 2 percre indultunk. Vagy 10 percet keringett a gép a kifutón és addig csak rázkódtam. Amikor elindult az nagyon tuti volt. Olyan érzés mintha egy nagyon gyorsa kocsiban lennénk és hirtelen gyorsulna a max sebességére váltás nélkül. Amikor elhagytuk a földet az ijesztő volt mert kicsit olyan volt mint a hullámvasút mielőtt a legdurvább szakaszához érne. Olyan nyugis de érzed, hogy valami nincs rendben. Azt éreztem, hogy amikor a hintánál elérjük a legvégét és mielőtt visszamennénk van valami könnyebbségérzésünk. Na pont ilyen volt ez is.  Kb. amikor a földtől 30 méterig nem emelkedtünk addig tartott ez az érzés. Utána elég unalmas volt az út. Csak rázkódott a gép, de tudtam aludni tehát nem volt gond. Amikor a felhők fölé emelkedtünk az nagyon érdekes volt kb. 10 percig de aztán az sem volt izgató. Ami a következő csoda volt az a naplemente. 15:10-kor kezdett el lemenni a nap és úgy 16:00-ig tartott. Gyönyörű volt és közben láttam, hogy lenn a városokban már sötét van. Utána az autópályák voltak nagyon szépek. Úgy néztek ki a sötétben fentről mintha világító folyó folyna alattunk. De csak elnyomott az álom és aludtam. Amikor felkeltem már nem tudtam visszaaludni és még 3 óra volt az útból. Nagyon megéheztem ezért rendeltem egy kaját. Előtte megnéztem, hogy mik az árak de nem tudtam, hogy mennyi egy RM. (RM=Malaj pénz). Láttam, hogy egy marboló 64 RM tehát gondoltam, hogy a kaja nem olyan sok mivel az csak 34 volt. Hát tévedtem. 8 euró volt a kaja és olyan szar, hogy minden falatnál a hányinger keringetett. Vissza is sírtam a kolikaját! Na de ha már megvettem akkor csak megeszem. Nagyon küzdöttem vele de csak lement nagy nehezen. Meg is tanultam, hogy repülőgépen SOHA nem veszünk semmit, mert nagyon drága és borzasztó. A leszállás még nagy buli volt. Amikor a hátsó kerekét letette azt hittem már nem lehet ennél rosszabb. Úgy megijedtem majdnem kiugrottam a bőrömből. De rosszabb lett. Letette az első kerekét is és egyből elkezdett fékezni. Azt hittem meghalok! Ez olyan volt mintha valaki nagyon fel akarna ülni a hullámvasútra és amikor sikerül neki akkor a belső tartalma mind a nyakába borulna. Na én pont így éreztem magam. Nagyon vártam, hogy leszálljon mert mekkora buli, de amikor leszállt, nem gondoltam, hogy így megijedek. Megérkeztem és a gépből már egyből a szabadba mentünk. Azt mondták, hogy olyan lesz az első kilépés a hideg gépből a melegbe, mintha egy 180 kilós kidobó nekifutásból mellbe rúgna. Hát nem volt olyan extra. Inkább az volt a furcsa, hogy nehezen kapok levegőt. Meleg volt és nagyon nagy volt a levegő páratartalma. Sokat kóvályogtam a reptéren mire el tudták mondani, hogy mit kell csinálnom, hogy megkapjam a cuccomat. Ki kellett töltenem egy papírt és megkaptam a vízumot aztán mehettem a csomagomért. Még reggel le akartam tusolni a reptéren de olyan hideg volt a víz, hogy csak a lábam meg a nyakam mostam meg egy kicsit. Amikor kiléptem a reptérről olyan illatot éreztem mint az állatkertekben lehet az egzotikus állatoknál csak ez itt természetes virágillat volt. Nagyon finom volt. Aztán kajáltam valamit 6 RM-ért pálcikával de elkapott a hányinger amikor ráharaptam valami nyers halra. Útálom a halat és a csávó aki adta a kaját nem mondta, hogy van benne. Gyorsan befaltam a kaját és mentem stoppolni. Itt még nem próbálkoztam. Szinte minden második kocsi megállt. Kár, hogy senki sem arra ment. megállt egy csávó és megkérdezte, hogy miért nem megyek busszal. Mondtam neki, hogy drága. Ő mondta, hogy olcsó a busz. Én mondtam neki, hogy nincs rá pénzem ami persze nem volt igaz csak sok időm volt és minek fizessek ha ingyen is el tudok jutni a célomig. A csávó adott nekem 10 RM-et a buszra és meggyőzött, hogy menjek busszal. el is indultam arra, de átgondoltam, hogy minek menjek busszal ha azt se tudom, hogy hova megyek. Tehát stoppoltam tovább és gyorsan fel is vettek. Kérdezgettek mindenfélét de főleg a lóvémról. Mondtam nekik, hogy nincs mert apához megyek és nincs nálam semmi. Nem akartam, hogy kiraboljanak vagy elverjenek ha megtudják, hogy mi van nálam. Aztán mondták, hogy pénz nélkül nem visznek el. Mondtam nekik, hogy akkor rakjanak ki. Ők néztek mert az autópálya közepén voltunk. Én elmondtam nekik még egyszer és lehúzódott a csávó és kirakott. Aztán csak maradtak és kérdezték, hogy dollár sincs nálam. Én mondtam, hogy semmi sincs úgyhogy kopjanak le. Ahogy elmentek már fel is vettek de tanulva a hibámból az volt az első kérdésem, hogy ingyen visz-e el. Ingyen vitt és vitt egészen valami nagyobb városik úgy 50 km-re Melakától. Onnan mentem busszal Melakába. 7 RM volt az út tehát pont kijött abból amit a csávó adott. Aztán onnan még eljöttem helyi járattal ami 1 RM volt és járkáltam a városban. Próbáltam valahol keresni egy olcsó szállást. Nem nagyon találtam mert mindenhol teltház volt. Aztán járkáltam a városban és egy fiatal Ausztrál srác megkérdezte, hogy merre megyek és tud-e segíteni. Mondtam neki, hogy valami olcsó szállást keresek és ő is pont oda ment tehát elkísért. 15 RM volt a szállás és van biliárd, szúnyogháló az ágy fölött, törölköző meg egy nagyon jó társaság. 14-en vagyunk egy szobában de nagyon bírom a többieket. Angol a közös nyelvünk de szinte mindenki máshonnan érkezett. Összespanoltam egy angol csávóval és megmutatta a várost. Persze előtte úgy eltévedtem, hogy 2 óráig tartott mire visszataláltam a szálláshoz. Azt vettem észre, hogy itt a cigin kívül minden nagyon olcsó. A cigi Magyarországon olcsóbb, de igazából itt se olyan húzósan drága. 1 euró=4 RM, tehát így kell számolni az árakat.

 

dec.10.

Nagyon rossz volt az este! Volt szúnyogháló csak szét volt lyukasztgatva! Beözönlöttek a szúnyogok és szétcsípkedtek. Nem akarok panaszkodni de mindenhol viszketek! Váltottam lóvét és nem fogadják el azt az USD-t amin kis figura van bekarikázva. Azt mondják, hogy jó az a pénz is csak nem veszik be mert valami szabály van rá. Tehát nem tudok használni egy csomó pénzt. Ma még itt alszom de holnap húzok Indonéziába. Már meg is néztem a hajójegyet. 119 RM-ért át is visznek.

1 komment


Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Integra23 2011.12.10. 13:31:45

Szia.
Örülökhogy jolvagy,ésirigyellekhogy te mostjo meleg helyen vagy,itt majdmegfagyok :S
További jo utat, éssok képet csinálj :)
Kariaji jöhet :P
süti beállítások módosítása