HTML

My travels

Elindulok utazni vmikor 2011.dec. elején és innentől kezdődik a történet :)

Friss topikok

  • B. Andy: @suci fanolong: Ok! I'm post the next storry now ;) (2012.01.21. 09:59) A vízumom
  • Integra23: huu szegénykém,jo sokat kellettcaplatnod,de tudod nemkellabba aboltba menned:) akkornemtévedsz meg... (2011.12.10. 14:43) Baj előtti csend xD
  • Integra23: Szia. Örülökhogy jolvagy,ésirigyellekhogy te mostjo meleg helyen vagy,itt majdmegfagyok :S Tovább... (2011.12.10. 13:31) Malajzia
  • B. Andy: @cisztas: Nagyon nagy buli!!! :D Főleg már itt Malajziába :D Meleg van, kedvesek az emberek és jók... (2011.12.10. 03:45) Párizsiig az út.

Címkék

2011.12.12. 08:38 B. Andy

Indonézia

 Este tudolás után éreztem, hogy valami nincs rendben. Fájt a fejem és szerintem lázam is volt. Előtte biliárdoztam egy csávóval és ő mondta, hogy itt nincsenek maláriaszúnyogok. Tehát ha megcsípett is néhány szúnyog akkor sincs semmi baj mert nem leszek maláriás az biztos. Azt mondta, hogy itt a szúnyogok más betegséget terjesztenek. Na erre már odafigyeltem! Azt mondta, hogy ha megcsíp egy fertőzött szúnyog akkor 3-4 napig nagyon rosszul leszek de nem halok bele és semmilyen bajom nem lesz ha elmúlik a betegség. Ez elég megnyugtató volt de este azért féltem, hogy csak elkaptam valamit. A zuhany alatt viszont rájöttem mi a baj. Olyan napszúrást kaptam mint még soha. A kezem és a lábam amit nem fedett ruha rákvörösre sült és az arcomnak is hasonló kinézete volt. Na jó akkor semmi pánik. Mentem is aludni csakhogy nagyon szomjas voltam ezért alig tudtam aludni mert fel kellett kelnem fél óránként inni. De az este is eltelt és indultam a hajóhoz. Amit visszakaptam lóvét, (mert a ház kulcsát lóvéért adták és ha visszaadtad a kulcsot akkor visszakaptad a pénzt) azt gyorsan el is vertem. Vettem belőle egy pólót amin Melaka felirat van. Minden bonyodalom nélkül szálltam fel a hajóra és 1 óra várakozás után indult is Indonéziába.

Dec.11:
A hajóút eseménytelenül zajlott, de legalább volt időm gondolkodni. El is döntöttem, hogy ha élve hazajutok akkor a következő utazás Angliába lesz valamikor a nyári szünetben. Eldöntöttem, hogy megnézem a stone handge-et. Természetesen ezt is stoppal fogom megtenni és ha valaki jönni akar velem akkor az kezdje el tanulni az angolt mert Angliában szüksége lesz rá.  Amikor megérkeztem Dumai-ba már szólt is egy csávó, hogy mit keresek és miben tud segíteni. Én mondtam, hogy a bevándorlási hivatalt keresem a vízumom miatt aztán meg valami szállást. Ameddig a vízumra vártunk ő elmondta, hogy tud ingyen szállást mert a testvére befogad turistákat, aztán ha megunom akkor továbbállok. Na ez már tetszett! Ha valaki Dumaiban jár akkor keressem Mr. Muksin-t. Megkaptuk a vízumot és már mentünk is kocsival, de persze, hogy lehúzott az ürge. 1 euro= 12.000 rupia. Ő 10.000 rupiáért fuvarozott engem 2 órán át és megmutatta a várost aztán elvitt a szállásra. Itt a fuvar jóval olcsóbb tehát buktam vele, de szerintem így is megérte. Vettem valami cigit is. Szegfűszeges, de ezt csak úgy jó szívni ha nem gyújtjuk meg. akkor nagyon finom íze van. Ha meggyújtjuk akkor sem olyan rossz, de lezsibbasztja a nyelved. A csávó azt mondta, hogy maradhatok nála ameddig akarok, de segítenem kell a diákjaival. Egyik tanárom azt mondta, hogy bármi is lesz a foglalkozásom ő tudja, hogy sosem leszek angoltanár (mellesleg meg is buktatott ez a tanár angolból). Na most rácáfoltam mert angolt tanítottam az ittenieknek. Kaptam 2 csoportot is. Az egyikkel elmentünk a tengerpartra és csináltunk egy csomó képet. Ő makogtak valamennyire angolul de nem nagyon. Úgy csináltuk, hogy ők megmutatták nekem a várost és hülyültünk közben egy csomót, én meg beszélek velük angolul cserébe. Végül is nem volt más választásom mert az angolon kívül nem volt közös nyelvünk. A másik csoport szinte semennyire nem tudott angolul és szótárat használtak még a kérdéseknél is. A kiejtésük olyan indonézes volt tehát alig értettem mit mondanak. De velük is gyorsan eltelt másfél óra. Aztán elmentem venni valami gyümölcsöt mert azért ha már itt vagyok akkor csak megkóstolom a helyi gyümölcsöket. Vettem egy ananászt 2.000 rupiáért. Ezk úgy 30 Ft lehet tehát mindenképpen megérte. Másfél kiló körül lehetett az ananász és nagyon finom volt. Sokkal jobb mint amit Magyarországon árulnak. Csak az volt a gáz, hogy ettől is lezsibbadt a nyelvem. Amikor megettem és megágyaztam magamnak akkor elmentem tusolni. Ha 2 hete azt mondja valaki, hogy lavórban fogok tusolni akkor kiröhögöm. De most hogy itt vagyok nem bánom annyira mert nincs más. Mindenki lavórban fürdik tehát semmi kivetnivaló nincs abban, hogy én is ezt csinálom. Bele kell állni a lavórba és pohárral kell locsolni magunkra a vizet. Amikor megvolt a nagy fürdés akkor kifelé menet láttam akkora csótányt, hogy majdnem szívrohamot kaptam. Kétszer akkora volt mint a két hüvelykujjam egymás mellé téve. Mára elég is volt ennyi izgalom tehát húzok is aludni mielőtt történik még valami istencsapás.

Szólj hozzá!


Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása