HTML

My travels

Elindulok utazni vmikor 2011.dec. elején és innentől kezdődik a történet :)

Friss topikok

  • B. Andy: @suci fanolong: Ok! I'm post the next storry now ;) (2012.01.21. 09:59) A vízumom
  • Integra23: huu szegénykém,jo sokat kellettcaplatnod,de tudod nemkellabba aboltba menned:) akkornemtévedsz meg... (2011.12.10. 14:43) Baj előtti csend xD
  • Integra23: Szia. Örülökhogy jolvagy,ésirigyellekhogy te mostjo meleg helyen vagy,itt majdmegfagyok :S Tovább... (2011.12.10. 13:31) Malajzia
  • B. Andy: @cisztas: Nagyon nagy buli!!! :D Főleg már itt Malajziába :D Meleg van, kedvesek az emberek és jók... (2011.12.10. 03:45) Párizsiig az út.

Címkék

2011.12.10. 14:09 B. Andy

Baj előtti csend xD

Reggel azzal kezdtem, hogy megvettem a jegyet. Aztán elmentem várost nézni. A szállással együtt adtak ingyen bringákat is amit használhattam. 1 kemping bringa volt és én azt választottam ki mert kicsi és annak a legjobb a gyorsulása. Itt sok kanyargós kis utca van tehát azzal tudtam a leggyorsabban repeszteni meg szeretem is ezt mert igénytelen bringa és bárminek nekimehetek vele nem lesz semmi baja. Elindultam kaját venni mert már éhes voltam nagyon. 2 utcányira van egy jó kínais ahol vettem gyorsan egy negyed csírkét és aztán elindultam kenyeret venni valahol. Emlékeztem, hogy tegnap jártam egy boltban ahol szinte minden volt. elmentem oda de nem volt kenyér. szétnéztem a közelében és találtam valami szárazkenyeret ami nagyon finom volt mert úgy csinálták meg mint a chipset. Persze visszafele menet másik úton akartam menni mert úgy emlékeztem, hogy majd így rövidebb lesz. Persze úgy eltévedtem, hogy azt se tudtam hol vagyok. Aztán fél óra menetelés után megtaláltam a folyót ami mentén a szállás is van. Nem tudtam merre induljak de tudtam, hogy a tengerbe fut bele a folyó és ha követem a folyásirányt akkor megtalálom a szállást. De rossz irányba folyt a folyó ezért a másik irányba indultam mert majd én tudom, hogy merre kell ennek folynia. Hát annyira tudtam, hogy 5 km után úgy gondoltam, hogy visszafordulok és a folyónak adok igazat mert csak nem téved, hogy merre folyik. Elindultam a másik irányba és megtaláltam a boltot. Nagyon örültem, mert mer kezdtem fáradni. Csakhogy nem tudtam már, hogy merről is jöttem ezért elindultam arrafelé amerre gondoltam a szállást. Mentem megint vagy 10 km-t és aztán csak keringtem össze-vissza a városban. 1 óra után bementem egy szállodába és megkérdeztem, hogy hol vagyok és hogy tudok eljutni a hajó múzeumhoz. (a múzeum 100 méterre volt a szállástól) Egy csávó nagyon rendes volt és nem csak megmutatta, hogy merre kell mennem, még térképet is adott. Na már mentem is nagy lendülettel és követtem a térképet. Persze arról nem volt szó, hogy ő se tudja, hogy hol a múzeum. Tehát csak mentem abba az irányba amerre a térkép mutatta és meglett a folyó megint. Azt mutatta a térkép, hogy van valahol egy híd de nem volt sehol. Ezért mentem amerre gondoltam. Megtaláltam a tengert és pont azt a részt ahova tegnap kivitt az angol srác. Azt mondta az a legszebb része a városnak ezért megmutatta nekem. Na onnan már egyből tudtam, hogy hol vagyok és vagy ezerszer megköszöntem magamban a srácnak, hogy elvitt oda. Onnan már visszataláltam de mire eljutottam a szállásra addigra már nagyon kivoltam és majdnem elájultam. Bementem a házba és bármennyire voltam is éhes most nem éreztem semmit csak rettentő fáradtságok. Meg melegem is volt és a ventillátorok sem mentek. Bekapcsoltam gyorsan és lehúztam vagy egy liter üdítőt. Amikor kicsit kipihentem magam akkor elkezdtem kajálni, persze pálcikákkal mert csak azt kaptam. Nem volt gond mert már megtanultam pálcával enni azelőtt, hogy elindultam volna, de most jobban ment mint bármikor máskor. Gyorsan kajáltam és mivel az estém nem volt valami jó ezért most nagyon gyorsan elmentem szúnyoghálót venni az ágyam fölé, hogy ne csípkedjenek a szúnyogok este. De aztán rájöttem, hogy minek használjam a sajátom ha elég csak ágyat cserélni. Gyorsan átcuccoltam egy másik ágyra ahol jó volt a szúnyogháló és már meg is oldódott a problémám. Már csak pihiznem kell és holnap 9-re ott kell lennem a hajónál. Nem tudom minek kell 9-re ott lennem amikor csak 10-kor indul, de nem is érdekel túlságosan. Az a lényeg, hogy megyek.

1 komment


Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Integra23 2011.12.10. 14:43:16

huu szegénykém,jo sokat kellettcaplatnod,de tudod nemkellabba aboltba menned:) akkornemtévedsz megint el ;)
pusz
süti beállítások módosítása