HTML

My travels

Elindulok utazni vmikor 2011.dec. elején és innentől kezdődik a történet :)

Friss topikok

  • B. Andy: @suci fanolong: Ok! I'm post the next storry now ;) (2012.01.21. 09:59) A vízumom
  • Integra23: huu szegénykém,jo sokat kellettcaplatnod,de tudod nemkellabba aboltba menned:) akkornemtévedsz meg... (2011.12.10. 14:43) Baj előtti csend xD
  • Integra23: Szia. Örülökhogy jolvagy,ésirigyellekhogy te mostjo meleg helyen vagy,itt majdmegfagyok :S Tovább... (2011.12.10. 13:31) Malajzia
  • B. Andy: @cisztas: Nagyon nagy buli!!! :D Főleg már itt Malajziába :D Meleg van, kedvesek az emberek és jók... (2011.12.10. 03:45) Párizsiig az út.

Címkék

2012.01.03. 11:43 B. Andy

Jakarta-ból és vissza

 Elég ritkán tudok netközelbe kerülni tehát csak ritkán fogok írni de akkor nagy mennyiségben ömlesztem az igét. Annyi szörnyűség ami velem az elmúlt héten történt szerintem egy életre is elég. De döntsétek el ti! Kezdem is! Ott hagytam abba, hogy esett az eső én meg csak a gépemet féltettem. Aztán amikor jobban rákezdett akkor behúzódtunk egy benzinkútra és vártunk, hogy elálljon az eső. Elég sokat kellett várni és Anto (akivel jöttem annak ez a neve, Ogay testvére) meg is ázott egy kicsit. Durván fújt a szél ezért a fedett részekre is behozta a vizet. Nem sokat mert a szél csak permetszerű esőcseppeket tudott magával sodorni, de ez is épp elég volt, hogy fázzunk. Magam miatt nem nagyon aggódtam mert rajtam pulcsi volt és csak a nadrágom ázott meg, viszont Anton póló volt ami szépen átázott. Amikor láttam, hogy remeg akkor elkezdtem gondolkozni azon, hogy bekéredzkedek valami esőmentes helyre és megkérem az ottaniakat, hogy legalább Antot engedjék be. De nem kellett semmit sem csinálnom mert elcsendesült a vihar és el tudtunk indulni. Annyi eső hullott hirtelen, hogy a csatornák nem tudták elnyelni a vizet. Tehát amikor nagyobb árokhoz értünk akkor hiába húztam fel a lábam, térdig vizes lettem. Aztán már nem is erőlködtem, csak beletörődve tűrtem a vizet. Mire hazaértünk már nagyon fájt a fejem. Éreztem, hogy valami nagyon nincs rendben, de nem tudtam, hogy mi a gond. Gyorsan elmentem tusolni, de nagyon hideg volt a víz. Aztán lefeküdtem és betakaróztam. Éreztem, hogy lázas vagyok mert itt ha nem takarózunk be akkor is melegünk van, én meg betakarózva is fáztam egy kicsit. Másnap nem csináltam semmit. Úgy keltem, hogy hasogatott a fejem. Nagyon rosszul éreztem magam. Próbáltam csinálni valamit de csak néztem a tévét és aludtam egész nap. Estefelé jött egy csajszi aki tudott angolul egy kicsit és vele beszélgettem. Azt mondta, hogy holnap elvisz és megmutatja nekem az itteni nevezetességeket. Este legalább már nem fájt a fejem viszont extrém híg hasmenésem volt. Ugyanúgy lázas voltam este, de már egy kicsivel jobb volt. Reggel pont 10-kor keltem mert a csajjal ezt az időpontot beszéltük meg a találkozóra. Persze nem jött ezért visszafeküdtem aludni. Délután 4-kor elmentem Antoval a piacra. Ez volt a napi programom vele. Parfümöket árult, én meg elvoltam a csajjal akit megismertem meg a sráccal aki azt mondta rám, hogy én vagyok a sátán. Aznap este vettem valami gyógyszert mert már nagyon gáz volt a torkom. Olyan érzésem volt mindig, hogy van valami a torkomon, de nem tudtam felköhögni. Az a gyógyszer egész jónak bizonyult. Már az első kanál után sikerült felköhögnöm egy méretes turhát, aztán jött a többi. De legalább normálisan tudtam venni a levegőt. Mondtam nekik, hogy holnap én lépek és majd valamikor a vízumom lejárta előtt megyek csak vissza, hogy meghosszabbítsam. Elbúcsúztam mindenkitől és mentünk haza. Az estém simán telt. Már nem volt lázam csak egy kis hőemelkedésem, viszont a hasmenés nem akart elmúlni. Dec.30-án valamikor délután 4 körül elindultunk. Anto elvitt valahova ahol fogott nekem valami kisbuszt ami elvitt egy helyre ahol tudta elvileg stoppolni. Meg is próbáltam, de valahogy sehogy sem akart összejönni. Fél óra után meguntam a várakozást és elindultam, hogy keressek valami helyet ahol meghúzhatom magam éjszakára. Ahogy mendegéltem leszólított egy csávó. Beszélgettünk egy kicsit és mondta, hogy ő tud intézni nekem szállást ingyen. Ez király! Aztán elmentünk a házába, ott adott valami kaját, de nem nagyon ízlett aztán mondta, hogy megyünk. Mentünk is de csak félúton kérdeztem meg tőle, hogy hova megyünk. Mondta, hogy egy motelbe. Mondtam neki, hogy az drága és jó nekem egy sarok is a házába de csak erősködött és azt mondta, hogy nekem csak a legjobbat. Aztán a motelben furcsa volt, hogy bezárta az ajtót maga mögött és levette a cipőjét. Gondoltam én ott alszom ő meg elhúz. Amikor levette a cipőjét megcsapott a lábszaga. Elég büdös volt, de nem szóltam egy szót sem. Mondta nekem, hogy ő is itt alszik. Én mondtam neki, hogy oké, de akkor én a földön alszom. Igazából fel sem tűnt, hogy olyan meleg mint állat mert itt mindenki furcsa nyávogósan beszél. Ő meg valami divattervező tehát teljesen elnéztem neki. Még olyanokat mondott nekem, hogy csókot akar tőlem. Mondtam neki, hogy nagyon gyorsan felejtse el mert tőlem csak egy hatalmas maflást kaphat. Aztán amikor már teljesen letárgyaltuk, hogy velem nem fog semmit sem csinálni akkor azt mondja nekem, hogy mutassam meg neki a farkam. Mondtam neki, hogy felejtős a dolog. Azt mondja, hogy nem lesz semmi csak látni szeretné. Mondtam neki, hogy nem érdekel mit szeretne, de az én farkamat nem fogja látni az biztos. Erre előkapta az övét és mondta, hogy csak ennyiből tat megmutatni. Még mielőtt megláttam volna, nagyon gyorsan hasra vágtam magam és próbáltam aludni. Erre elkezdte simogatni a hátam. Mondtam neki, hogy fejezze be de gyorsan. Mondtam neki párszor de lehet, hogy nem voltam elég határozott, azért folytatta. Amikor ráordítottam akkor nagyon gyorsan elhúzta a kezét és nem próbált többet megsimogatni. Mondta, hogy akkor ő elmegy és nem segít többet nekem. Mondtam, hogy már indulhat is, de a fene egye meg a fejét csak nem akart menni. Aztán mondta, hogy én nem értem meg ők, hogy meleg. Mondtam neki, hogy én megértem őt, ő nem ért meg engem. Én nem vagyok meleg ezért nem szeretem a fiúkat. És még ha a tököm áll akkor sem fogom azt mondani, hogy egy fiú bejön nekem. Már kezdte érteni mi a helyzet és ment. Mielőtt ment meg akart puszilni. Mondtam neki, hogy ne erőltesse mert szájba vágom. Érdekes ezt egyből megértette pedig elég halkan mondtam. De biztos látta rajtam, hogy ha megpuszil akkor nem fogja épp bőrrel elhagyni a szobát. Tehát hátat fordított és ment. Én felköltöztem az ágyra. Fél óra múlva kopognak az ajtón. Hát csak visszajött a buzi! Mondta nekem, hogy itt a pasija és a mellettem lévő szobában fognak akciózni. Mondtam, hogy nagyon örülök neki, de nem érdekelt. Aztán lelépett. Én nem tudtam aludni mert tele volt az ágy mindenféle élősködővel. Tehát egész este csak forgolódtam. Aztán reggel jött és azt mondta menjek vele. Gondoltam tök jó legalább elvisz oda ahol felvett, de tévedtem. A házába vitt, de legalább már tudta hol a határ. Azt mondta, hogy várjak egy kicsit mert el kell mennie, de 1-2 óra múlva visszajön. Nem tudtam, hogy mire várjak de nem is érdekelt. Gyorsan elaludtam mert már nagyon fáradt voltam. Amikor felébredtem akkor a combomon támaszkodott és éppen a péniszem felé nyúlt. Ellöktem a kezét gyorsan én mondtam, hogy nem kéne. Még egyszer én meg ugyanazt mondtam. Amikor harmadjára is próbálkozott akkor elütöttem a kezét és azt mondtam neki, hogy a következő próbálkozásnál arcba csapom. Hogy hatásos legyen az öklömet az orra alá nyomtam. Aztán kérdezte, hogy a probléma. Én egyből rávágtam, hogy TE vagy a probléma. Mondta, hogy ő nem gond. Én meg mondtam neki, hogy dehogynem! Mondtam, hogy életemben nem volt még ekkora problémám mint ő. Szomorú képet vágott de megláttam az állarca mögött, hogy mosolyog. Nem tudom min mulatott olyan jót, de egyáltalán nem olt vicces a dolog. Megkért, hogy maradjak nála egy estét mert most van szilveszter és nem akarja, hogy most elmenjek egyedül. Mondtam, hogy renden van de akkor legalább egy csajt mutasson  be nekem. Mondta, hogy van egy barátnője, de ő nem túl csinos. Kérdezte, hogy ez nem baj-e. Mondtam neki, hogy dehogynem baj. Nekem csinos csajok kellenek. Én egész nap aludtam, csak este keltem fel aztán mentünk motorozni. Mindenfelé tűzijáték volt de engem ez nem nagyon érdekelt. Nem igazán szeretem mert ugye pesti vagyok és az ottani szilveszteri tűzijátékot semmi sem múlja felül, de már unalmas számomra. Látta, hogy nem érdekel a dolog ezért visszamentünk a házába és aludtunk. Persze ő a földszinten én meg az emeleten. Még véletlenül sem akartam egy légtérben lenni vele. Másnap reggel kivitt oda ahonnan elhozott. Én kerestem egy jó helyet magamnak és elkezdtem stoppolni. Nagyon nem akart sikerülni. Fél óra után odajött hozzám egy csaj és kérdezte, hogy tud-e segíteni nekem valamit. Elmondtam neki, hogy mi a tervem. Mondta, hogy ha akarom akkor ő körülvisz engem Jakarta-ban mert most van jan.1-e és, hogy ne legyek annyira egyedül. Nem akartam több időt tölteni itt mert nem akartam még egy meleggel összefutni tehát azt mondtam, hogy inkább tovább próbálkozok. Igazából azért nem mentem vele mert a barátjával volt tehát nem single. aztán eleredt az eső én meg behúzódtam a buszpályaudvarra. Amikor elállt az eső visszamentem a helyemre és tovább próbálkoztam. Jött 2 srác akik elég komoly ábrázattal beszéltek velem. Úgy néztek rám mintha meg akarnának ölni, de nagyon kedvesek voltak. Aztán kiderült, hogy miért volt ez a kinézet. Rendőrnek tanultak tehát szerintem gyakorolták a komoly és durva nézést. Ők elvittek engem a vízimentőkhöz mert azt mondtam nekik, hogy halászni akarok ők meg nem tudták hol van jó halászó hely ezért elvittek oda mert ott tudták. Beszélgettem velük és az egyikük elvitt motorral egy helyre ahonnan egy másik srác vitt tovább egy gyönyörű helyre. Minden nagyon szép volt ott a tengerpartot kivéve. Az ocsmány volt de mégis ez volt Jakarta legszebb része. Igazából nagyon tetszett ez a hely de nagyon drága volt. Nagyjából minden a duplája volt. Mivel későn érkeztem ezért gyorsan rám sötétedett és nem akartam este egyedül bóklászni, ezért gyorsan kerestem egy helyet ahol pihenhetek. Találtam valami muszlim templomot. Nagyon jó volt. A cipőt le kell venni mielőtt belépünk, de nagyon biztonságos hely mert aki ide jár az tényleg hívő és nem fog bántani vagy lopni tőlem. Estére nem húztam fel magam fölé a szúnyoghálót, mert azt már soknak tartottam. örültem, hogy itt lehetek nehogy még kényelembe is helyezzem magam. Tehát összecsipkedtek egy kicsit a szúnyogok. Igazából nem volt olyan vészes. Valószínű a templom hatása miatt volt. Ide csak a nagyon ateista szúnyogok járnak vért szívni. Egész jól aludtam és reggel elindultam keresni egy boltot. Meg is találtam és vettem 2 liter kólát. Nem vettem kaját mert úgy voltam, hogy ma nem eszek. Amikor eszek akkor megmozdul a hasam és aztán pár órán belül menni kell. A hasmenésem nem múlt még mindig el, de remélem, hogy egy kis koplalás helyrehozza. Ahogy visszaértem a templom közelébe elkezdett esni az eső tehát behúzódtam megint. El is aludtam és amikor felébredtem akkor láttam, hogy rajtam kívül még vagy 5 ember alszik itt. Ez jó volt mert így legalább nem érzem magam olyan egyedül. Valamikor 1 körül kisütött a nap és akkor elmentem kajálni valamit mert csak erőt vett rajtam az éhség. Amit ettem az drága volt és rossz is. A rizs helyenként nem főtt meg rendesen és helyenként szét volt főve, a csirke meg nagyon száraz volt. A kaja után kiültem a partra és elkezdtem tanulni indonézül. Nem sokkal Indonéziába érkezésem után kaptam egy szótárat egy kamionostól. Azt olvasgattam és tanultam azokat a mondatokat és szavakat amikre szükségem lehet később. Én voltam a helyi turistalátványosság. Az emberek fele aki a közelembe ért akart csinálni velem egy fényképet. Igazából nem bántam mert volt köztük néhány jó csaj is. Aztán amikor már nagyjából befejeztem a tanulást akkor odajött hozzám egy srác és megkérdezte, hogy hol fogok aludni. Mondtam neki, hogy nem tudom és erre elkezdett telefonálni. 2 perc után mondta, hogy menjek vele. Az egyik barátjánál aludhatok 1 napot. Gondoltam jobb lesz mint a templom tehát mentem. Megkérdezte, hogy hol töltöttem a szilvesztert én meg elmondtam neki az egész story-t. A szemét halálra röhögte magát. Ezután már a barátjának tekintett. Elég kesőn értünk oda a barátjához tehát egyből elmentem tusolni és aztán aludni. Másnap elvitt egy buszmegállóba és leírta nekem, hogy tudok eljutni Bogor-ba. Azt mondta, hogy ez egy elég szép hely és elég olcsó. El is indultam de persze itt nem olyan egyszerű semmi. Fogalmam sem volt, hogy hány megállót kell mennem és, hogy hol kell leszállnom és még megkérdezni sem tudtam mert még nem beszélem olyan jól a nyelvet. Csak a papírt mutattam és mondtam, hogy ide akarok menni. Jó volt mert mindenki segített. A vonatjegy nagyon olcsó volt. Valami utolsó osztályra vettem jegyet tehát a 100 Km. kevesebb mint 50 Ft. volt. Mondjuk úgy álltunk mint a heringek és a vonat tetején is utaztak, de olcsó volt az a lényeg. Amikor megérkeztem bementem egy turistainformációs központba és megkérdeztem, hogy milyen nevezetességek vannak itt. Ott elmondták és térképet is adtak. Már indultam is az első nevezetesség felé, de csak akkor tudtam meg, hogy van belépő amikor odaértem. A belépő elég drága volt ezért nem mentem be. Igazából csak egy itteni park a nevezetesség tehát nem is nagyon érdekelt. Elindultam egy irányba és gondoltam ha sokáig megyek arra akkor valahogy kijutok a városból. Mentem is egy irányba csak egy idő után nem tudtam már arra menni ezért visszafordultam és a legelső helyre ahova le tudtam ülni, leültem. Néztem a térképem meg mindent amit tudtam és gondolkoztam, hogy most hogy tovább. Mellém ült egy idősebb férfi és elkezdett beszélgetni velem. A vége az lett, hogy meghívott magához, hogy lakjak nála pár napot. Kicsit megijedtem tőle mert ugyan azt mondta mint a meleg az első találkozáskor. De aztán megnyugodtam mert nem meleg. Azért hívott meg mert egyedül lakik és nincs családja, se senkije úgyhogy örül a társaságnak. Én is örülök mert nem vagyok legalább egyedül. És ami a legjobb, hogy megmutat nekem mindent amire érdemes odafigyelni ebben a városban. Pontos dátum, idő: 2012.01.03, 18:06

Szólj hozzá!


Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása